int(177) ICTU | Tài liệu

Digital Marketing - Strategy, Implementation and Practice

image
  • Nhan đề tài liệu: Digital Marketing - Strategy, Implementation and Practice
  • Tác giả: Dave Chaffey, Fiona Ellis Chadwwick
  • Nhà xuất bản: Pearson Education
  • Từ khóa: Digital Marketing
  • Ngôn ngữ: Tiếng Anh
  • Loại tài liệu: Giáo trình
  • Tài liệu chuyên ngành thuộc khoa: Truyền thông đa phương tiện
  • Nguồn gốc tài liệu: Giáo viên cung cấp
  • Tài liệu cho môn hoc: Kỹ thuật quảng cáo
  • Số trang: 729
  • Năm xuất bản: 2016
  • Mô tả:

    The development of the Internet. World Wide Web and other digital technologies have transformed marketing. For consumers, they give a much wider choice of products, services and prices from different suppliers and a more convenient way to select and purchase items.

  • Nội dung: